Ulice Graniczna i Karnaty w Stalowej Woli

Budowa drogi gminnej publicznej - ul. Granicznej, oraz rozbudowa drogi gminnej publicznej – ul. Karnaty w Stalowej Woli.

Projektowana droga - ul. Graniczna została poprowadzona jako nowy odcinek drogi, od południa połączona z istniejącą ul. Graniczną, od północy z ul. Karnaty. Drogę zaprojektowano w terenie równinnym, jedynie w początkowym jej biegu na odcinku ok. 300m przebiega w znacznym zaniżeniu terenu (do 3m) Projektowana droga – ul. Karnaty została poprowadzona po istniejącym przebiegu, z niewielkim przesunięciem osi drogi w kierunku południowym. Teren wokół drogi płaski, zabudowany (zabudowa mieszkaniowa).

Projektowane zagospodarowanie polegało na:
- rozbudowie drogi gminnej publicznej – ul. Karnaty:
a) przebudowie skrzyżowania z ul. Brandwicką - polegającej na połączeniu nawierzchni rozbudowywanej ul. Karnaty z ul. Brandwicką, przesunięciu przejścia dla pieszych, oraz powiązaniu projektowanych ciągów pieszo-rowerowych z istniejącymi ciągami przy drodze wojewódzkiej.
b) budowie ciągu pieszo-rowerowego;
c) budowie systemu odwodnienia (rowy, przepusty);
d) budowie systemu kanalizacji deszczowej w postaci wpustów i przykanalików odprowadzających wody opadowe do rowów;
e) budowie nowego kanału technologicznego;
f) budowie zjazdów indywidualnych;
g) przebudowie sieci wodociągowych;
h) przebudowie sieci gazu niskiego ciśnienia;
i) zabezpieczeniu sieci gazowej wysokiego ciśnienia;
j) zabezpieczeniu istniejących sieci telekomunikacyjnych;
k) budowie oświetlenia ulicznego;
l) zabezpieczeniu kablowych linii elektroenergetycznych;
m) wycince drzew kolidujących z opracowaniem;

- budowie drogi gminnej publicznej – ul. Granicznej:
a) budowie drogi o przekroju jednojezdniowym (2x3,5m);
b) budowie skrzyżowania z ul. Karnaty,
c) budowie chodników, oraz ścieżek rowerowych;
d) budowie zjazdów indywidualnych i publicznych;
e) budowie systemu odwodnienia (rowy, przepusty);
f) budowie skrzyżowania z drogą gminną – ul. Grochową;
g) budowie skrzyżowania z istniejącym fragmentem ul. Granicznej;
h) budowie kanału technologicznego;
i) budowie oświetlenia ulicznego;
j) budowie systemu kanalizacji deszczowej w postaci wpustów i przykanalików odprowadzających wody opadowe do rowów;
k) przebudowie sieci wodociągowych;
l) przebudowie sieci gazu niskiego ciśnienia;
m) przebudowie sieci elektroenergetycznej średniego i niskiego napięcia;
n) przebudowie sieci telekomunikacyjnej;
o) zabezpieczeniu sieci gazowej wysokiego ciśnienia;
p) zabezpieczeniu istniejących sieci telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych;
q) zabezpieczeniu sieci wodociągowych;
r) wycince drzew kolidujących z opracowaniem;

Podstawowe parametry zaprojektowanych i wykonanych dróg:

ul. Graniczna:
- Długość odcinka: 1026,91m
- Klasa techniczna: L
- Kategoria ruchu: KR4
- Nawierzchnia: bitumiczna
- Prędkość projektowa: 60 km/h
ul. Karnaty:
- Długość odcinka: 351,00m
- Klasa techniczna: L
- Kategoria ruchu: KR4
- Nawierzchnia: bitumiczna
- Prędkość projektowa: 60 km/h